Bra jobba Magnus! Digg å ha bil du kan jobbe/mekke med/på igjen? Den bunnplateløsningen ligner litt på min jo. Den går ikke helt inntil gulvet?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Økern´s Lancer
Collapse
X
-
Deilig og ha bil til disp. igjen ja
Kommer litt bilstereo OT og se på snart og
4 kanaleren skal bli deilig og snart få prøve Simen (Simso) Må bare bli ferdig med frontsettet først!
Bånnplata lakker jeg svart OM jeg går for glass over forsterkerne. Regner vel egentlig at jeg gjør det. Ellers kan det fort bli litt kjedelig og se på.
Jeg tar og kontakter deg på Simen om jeg skal ha det
Bunnplata går ikke helt ned til selve gulvet, men til opphøyningen som reservehjuet var bolta iVW Corrado - Prosjekt bil
Mitsubushi Lancer - Bruksbil
It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
I´m BANKRUPT - A G60 owner
Comment
-
Ja da er det veldig likt som hos meg. Min plate hviler på den "holderen" som du har på høyre side (venstre i Carismaen),
og på andre siden har jeg lagt en isoporkloss for å balansere det + bolta fast i midten. Også går det litt oppover innerst,
så der hviler plata inntil "veggen". Kan blir fint med glassplate osv. her ser jeg ja! Skal du ha en vifte på hver side også ell?¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
Den er montert. Hjalp betraktelig da jeg faktisk kjenner hvor girene går henn imotsetning til den tykke og mjuke plastikken som satt der fra før. Eneste minus er at den ble gæl høy! Lukter baufil kutting!VW Corrado - Prosjekt bil
Comment
-
Skalvisee. Da har det skjedd litt på eksteriør siden her.
Bilen har fått følgende:
- Org. EVO 3 baksplittere til bakfanger
- Org. EVO 3 sideskjørt
- Kopi frontfanger av EVO
- 40/30 Senk fra KAW
Dette ser da altså slik ut:
VW Corrado - Prosjekt bil
Comment
-
Har desverre ikke fått prøvd den nei. Frontsettet er ENDA ikke ferdig. Får fnatt.
Nå er jeg drittlei. Får bare håpe det kommer i bilen i det hele tatt..VW Corrado - Prosjekt bil
Comment
-
Gjorde seg og få vekk skvettlappene.
Og den ble pen med stylinga.
Kanskje litt solfilm hadde gjort den enda penere. If you like sunguard :PRunar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
Comment